loading...
وبلاگ پژمان کریمی
pejman بازدید : 22 چهارشنبه 16 فروردین 1402 نظرات (0)

بهترین ایده های خلاقانه آلاچیق

آلاچیق یک سازه بسیار زیبا و کاربردی است که می ‌تواند فضای باز خانه‌ تان را تزیین کند. در ادامه، چندین مدل ایده های خلاقانه آلاچیق را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • آلاچیق شیشه‌ای: اگر می ‌خواهید آلاچیقی داشته باشید که نور خورشید به داخل آن بیاید، می ‌توانید از شیشه استفاده کنید. با نصب پنجره‌ های شیشه‌ای روی آلاچیق خود، فضایی روشن و زیبا را ایجاد کنید.
  • آلاچیق با طرح گل و گیاه: با پوشش دادن آلاچیق خود با طرح ‌های گل و گیاهی، فضایی سرسبز و جذاب ایجاد کنید. می‌ توانید از پوشش‌ های گلدانی یا طرح ‌های پارچه‌ ای با موتیف ‌های گل و گیاه استفاده کنید.
  • آلاچیق با دکوراسیون برجسته: با اضافه کردن جزئیات برجسته به آلاچیق خود، آن را به یک سازه بسیار جذاب تبدیل کنید. می ‌توانید از سنگ‌ های برجسته، طرح ‌های چوبی استفاده کنید.
  • آلاچیق با تنظیمات روشنایی: با نصب چراغ‌ های روشنایی در آلاچیق خود، می ‌توانید فضایی رمانتیک و دلنشین را ایجاد کنید. می‌ توانید از چراغ‌ های رشته ‌ای، لوستر های کوچک، یا سایر تنظیمات روشنایی استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از ایده های خلاقانه ای که در قسمت بالا برای طراحی یک آلاچیق شک نیاز دارید، استفاده کنید.

موارد مرتبط با این موضوع:

خرید خاک

خرید ماسه 

پوکه بادامی

فروش کود

pejman بازدید : 25 جمعه 13 آبان 1401 نظرات (0)

بهترین سایت خرید و فروش خودرو

در این مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که مشخص می کند در میان سایت های مختلف، بهترین سایت خرید و فروش خودرو کدام است.

ارزیابی فاکتور های مهم در شناخت بهترین سایت خرید و فروش خودرو

با توجه به تعدد سایت های معاملات خودرو، انتساب بهترین سایت خرید و فروش خودرو به یک مورد از آن ها کار ساده ای نیست. اما فاکتور هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توان فهمید کدام سایت از دیگری کارآمد تر است. در واقع می توانید بر اساس این موارد تصمیم بگیرید که آگهی خرید یا فروش خود را در کدام سایت قرار دهید تا بازدید های بیشتری کسب کنید.

فاکتور های تعیین کننده ی میزان محبوبیت یک سایت خرید و فروش آنلاین خودرو

مهم ترین عامل تعیین کننده ی محبوبیت یک سایت معاملات آنلاین خودرو یا اپلیکیشن خرید و فروش ماشین، تعداد کاربران واقعی آن است. در واقع این رقم، تعیین کننده ی تعداد افرادی است که آگهی شما را در آن پلتفرم مشاهده خواهند کرد. این مساله را می توانید از روی تعداد کسانی که آن اپلیکیشن را نصب کرده اند و یا نرخ کلیک های یک وبسایت، متوجه شوید. به علاوه، قابل اطمینان بودن آن سایت یا برنامه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که برای ثبت آگهی قصد پرداخت هزینه ای را داشتید، و یا پرداخت هزینه ی خرید ماشین به صورت اینترنتی بود، حتما از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید. حتی اگر در حال خرید خودرو از سایت اصلی کارخانه های خودرو سازی هستید، از صحیح بودن لینک ها اطمینان کسب کنید.

عامل تعیین کننده بعدی، مدت زمان انتشار آگهی شما و به روز رسانی آن است. هر چه زمان بیشتری آگهی شما بر صفحه ی مشاهدات قرار گیرد، شانس بیشتری در انجام معاملات خود خواهید داشت. همچنین هر چه در میان فهرست، در جایگاه بالاتری حضور داشته باشید، تعداد کلیک ها بر روی آگهی شما بیشتر خواهد بود.

ثبت اگهی خودرو کرج

خرید خودرو در مشهد   

خرید خودرو در کرج

فروش خودرو در مشهد

pejman بازدید : 24 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

 محوطه سازی باغ

محوطه سازی باغ یکی از ارکان مهم زیباسازی آن است. در صورتی که به درستی و اصولی انجام بگیرد و از مصالح مناسب استفاده شود، هزینه را به خوبی کاهش می دهد.

ایده های محوطه سازی باغ

برای محوطه سازی باغ در صورتی که از مصالح با کیفیت، فضای سبز خوب و شیوه های اصولی محوطه سازی استفاده شود، فضایی خیره کننده ایجاد می شود. برای صرفه جویی در هزینه هنگام محوطه سازی، از گیاهانی استفاده کنید که بومی منطقه شما هستند. گیاهان غیر بومی معمولا گران تر هستند و به نگهداری بیشتری نیاز دارند. نکته دیگر این است که باغ باید در جایی بنا شود که از میزان آفتاب مناسب برخوردار شود. اطلاع از میزان نور خورشید باعث می شود بتوانید به راحتی از گل و گیاهان مناسب با شرایط استفاده کنید. در ادامه چند ایده برای محوطه سازی باغ را به اختصار توضیح می دهیم.

محوطه سازی باغ

طراحی باغ خود را ارزیابی کنید

در محوطه سازی باغ باید درک درستی از فضایی که می خواهید با آن کار کنید داشته باشید. این موضوع باعث می شود مشکلات موجود را بشناسید و برنامه خود را بر اساس آن آماده کنید. این مسئله در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. مسائلی مانند پاک کردن زباله ها، وضعیت زمین،کاشت موجود، سازه ها و شرایط زهکشی خاک در این مرحله قابل شناسایی است.

برآورد بودجه

نکته کلیدی در محوطه سازی باغ این است که بدانید چه میزان بودجه را می خواهید صرف این کار کنید. کاشت گیاهان، نصب آبنماها، مسیر های شنی یا چمنی، حصار باغ، سنگفرش و غیره، مواردی هستند که باید در مورد آنها تصمیم گیری کنید. در محوطه سازی باید موارد دیگری را نیز مورد توجه قرار دهید. باید راه حل هایی برای از بین بردن علف های هرز و زباله های باغ پیدا کنید.

سطح زمین را تراز کنید

فراهم کردن یک زمین تراز در محوطه سازی بسیار ضروری است.

محوطه سازی باغ

مواد مناسب محوطه سازی باغ

شناسایی و کاوش مواد مناسب یکی از لذت بخش ترین بخش های محوطه سازی باغ است. انتخاب مصالح، تاثیر زیادی بر هزینه کلی پروژه دارد.

 برای زمین مرطوب و کنترل رطوبت برنامه ریزی کنید

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که رطوبت سطح خاک شما نباید از سطح رطوبت خانه یا سایر ساختمان های بیرونی باغ تجاوز کند تا از خطر رطوبت در فضای داخلی ساختمان جلوگیری شود.

برای کاشت گل و گیاهان باغ برنامه ریزی کنید

در محوطه سازی باغ بخش سرگرم کننده و جذاب انتخاب گیاهان و درختچه ها است. نوع گیاهان و چمن باغ باید با توجه به سلیقه، آب و هوا، نوع خاک و شرایط نور انتخاب شود. نکات دیگری که باید در محوطه سازی در نظر بگیرید عبارتند از در نظر گرفتن آب و هوا، تعریف مناطق مختلف، در نظر گرفتن حریم خصوصی، ایجاد منظره و مرتب کردن مرزها.

محوطه سازی باغ

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید اینترنتی گل و گیاه

طراحی گرین وال

pejman بازدید : 25 جمعه 12 فروردین 1401 نظرات (0)

 گیاهان آپارتمانی در تهران

 

تهران شهری زیبا، بزرگ و مفرح که امروزه میزبان بسیاری از قومیت های ساکن در کشور عزیزمان ایران می باشد. وجود رشته کوه های البرز در استان های کرج و تهران به تعدیل آب و هوای این شهر کمک بزرگی نموده است. البته تجمع فزاینده صنعت در این استان بزرگ سبب وقوع حوادث زیست محیطی فراوانی نظیر آلودگی های هوا، آب و محیط زیست انسان ها و موجودات زنده دیگر شده است. انسان ها در سایر نقاط دنیا برای رفع این نقایص اقدام به استفاده از طبیعت نموده اند. برای مثال می توان به اختصاص 20 درصد از فضای مراکز صنعتی به کشت گیاهان و از جمله گیاهان دارای ویژگی گیاه پالایی اشاره نمود. به دلیل آب و هوای مطبوع این شهر اغلب گل و گیاهان مناسب هوای تهران می باشند. تنوع گیاهی قابل استفاده در این استان واقعا چشمگیر می باشد.

حراج گل و گیاه در کرج

خرید اینترنتی گل و گیاه

از جمله گیاهانی که می توان برای کشت در استان تهران به شما عزیزان معرفی نمود شامل گیاهانی با ساختاری مقاوم در برابر شرایط نامساعد محیطی می باشد. این گیاهان به دلیل ماندگاری بالا برای نگهداری توسط افراد شاغل و پر مشغله بسیار مناسب می باشند. برخی از این گیاهان قادر به تحمل شرایط نا مساعد نوری موجود در آپارتمان ها و مقاومت در برابر کمبود نور مستقیم هستند. نمونه ای از این گیاهان شامل آگلونما، پوتوس، فیکوس و سانسوریا می باشد.

حراج گل و گیاه در تهران

از دیگر گل و گیاهان مناسب هوای تهران می توان به گیاهانی با خواص تصفیه کنندگی هوا اشاره نمود. با کشت این گیاهان در استان تهران و خانه ها شما می توانید از خواص منحصر به فرد آنها در رفع آلودگی های موجود در هوا استفاده نمایید. در لیست گیاهان با این توانایی می توانیم به گندمی، دراسنا، آگلونما و گیاه عنکبوتی اشاره نمود. البته توجه داشته باشید که در بین گیاهان تصفیه کننده هوا گیاهانی مثل آگلونما و کراسولا دارای بیشترین توانایی در این زمینه می باشند.

خرید گلدان سفالی

توجه داشته باشید که در تهران شما به راحتی قادر به کشت گیاهان گلدار نیز می باشید. از گیاهان گلدار قابل کشت در تهران می توانیم به بنفشه آفریقایی، فیلوم، آنتریوم، گل یاس و شمعدانی اشاره نماییم.

 

 

pejman بازدید : 26 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

 انواع گل و گیاه

 

شاید بتوان پر تنوع ترین گونه جانوری را به گیاهان اختصاص داد. این موجودات زنده نیاز های خود را از طریق محیط اطراف تامین می نمایند. این امر سبب تاثیرپذیری انواع گل و گیاه سبز از آب و هوا، خاک و تمام مسائل بوم شناسی فضای پیرامون آنها می گردد. امروزه در حدود 350000 گونه گیاهی در این کره خاکی شناسایی گردیده است. شاید تصور عموم بر سبزی رنگ تمام گیاهان بنا شده باشد، اما در اینجا برای شما قید می نماییم که برخی از گیاهان فاقد کلروفیل در ساختار خویش می باشند. این امر سبب ایجاد زندگی انگلی برای اینگونه گیاهان شده است. از اینگونه گیاهان می توان به گل جالیز و دارواش اشاره نمود.

 انواع گل و گیاه

خرید گل و گیاه آپارتمانی

سیستم طبقه بندی گیاهان بر پایه روش تکثیر، سیستم های آوندی و غیرآوندی بودن، همچنین ویژگی های رشدی گیاه و همینطور بر اساس یکساله و یا چند ساله بودن آنها تمایز می یابد. در کل می توان گیاهان را به چند دسته کلی گل ها، گیاهان دارویی، بوته ها و درختچه ها، درختان، گیاهان خزنده و بالارونده و خزه تباران تقسیم بندی نمود. در میان تمامی طبقات مطرح شده گیاهان گلدار بیشترین میزان از این جامعه وسیع را به خود اختصاص داده اند. به طور کلی حدود 230000 گونه از گیاهان گلدار در طبیعت شناسایی شده است. برخی از این گیاهان برای رشد به گیاهان دیگر وابسته می باشند. از این میان می توان به ارکیده ها، بروملیاد ها و تیلاندزیا اشاره نمود.

خرید گل گیاه آپارتمانی در کرج

خرید گل و گیاه ارزان در کرج

برخی دیگر از گیاهان برای رشد مداوم نیاز به قیم دارند تا با اتصال به آنها به رشد خود ادامه دهند برای این گونه می توان به انواع پیچک ها، اشقه ها و حتی رزهای رونده اشاره نمود. به طور کلی انواع گل و گیاه در سیطره جهان هستی موجود می باشد که گاهی هنوز برای انسان ها ناشناخته باقی مانده اند. انسان برای ادامه حیات خویش وابسته به حضور انواع گیاهان موجود در اطراف خویش است. نیازهایی چون بهداشت و درمان، تغذیه و اسکان در دنیای پیرامون ما وابسته به حضور و وجود گیاهان می باشد.

 

 

 

pejman بازدید : 24 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

فضای سبز روی پشت بام

یکی از مهم‌ترین نیازهای روحی انسان ارتباط با طبیعت است. به طور ذاتی همه دوست دارند از طبیعت و فضای سبز در محل زندگی خود بهره‌ ببرند. اما با توجه به کمبود زمین و قیمت سرسام‌آور آن، داشتن یک باغ یا باغچه برای همه امکان‌پذیر نیست. این موارد باعث شد تا طراحان به فکر چاره جدیدی برای نزدیک کردن طبیعت به محل زندگی انسان باشند و ایده طراحی پشت بام و روف گاردن شکل گرفت. با وجود هزینه‌های طراحی پشت بام و ساخت روف گاردن، احتمالا این ایده برای همه قابل اجرا نیست. مسئله هزینه بسیار مهم است اما نباید شما را از طراحی پشت بام خانه منصرف کند زیرا راه‌های بسیاری برای طراحی پشت بام ارزان و کم هزینه وجود دارد.

طراحی روف گاردن

طراحی پشت بام ارزان

برای طراحی پشت بام با کمترین هزینه باید متریال و وسایل ارزان قیمت را انتخاب کنید.البته تفریط در کاهش هزینه‌ها کار کاملا اشتباهی است زیرا بدون شک کاهش قیمت با کاهش کیفیت و مقاومت متریال و وسایل همراه است. اما اگر انتخاب متریال و وسایل اصولی انجام شود می‌توان با توجه به بودجه مورد نظر بهترین و مرغوب‌ترین متریال را برای طراحی پشت بام ارزان استفاده کرد.

یکی از بهترین راه‌ها برای طراحی ارزان پشت بام کمک گرفتن از گیاهان است. گیاهان نسبت به سایر عناصر تزئینی ارزان‌تر هستند. کاشت گل و گیاه روی پشت بام مزایای زیادی دارند از جمله اینکه در زمستان از هدر رفتن گرما جلوگیری می‌کنند و به کاهش هزینه‌های زندگی کمک می‌کنند و در تابستان با ایجاد سایه روی سقف از ورود گرما به داخل خانه پیشگیری می‌کنند و استفاده از وسایل سرمایشی را کاهش می‌دهند. با کاشت گیاهان خوراکی و حتی دارویی می‌توان علاوه بر بهره‌مندی از یک پشت بام زیبا، یک منبع درآمد جدید برای خانواده ایجاد کرد.

برای کاهش هزینه‌ها می‌توان:

  1. از مبل‌ یا صندلی‌های ساده روی پشت بام استفاده کرد.
  2. به جای ساخت آلاچیق  سایه‌بان‌های ساده را روی پشت بام قرار داد.
  3. کف‌پوش پشت بام را با چمن ترکیب کرد زیرا نسبت به متریال دیگر ارزان‌تر است و چهره زیبایی به پشت بام می‌دهد.
  4. برای نورپردازی پشت بام از لامپ‌های ریسه‌ای که نسبت به سایر لامپ‌ها بسیار ارزان هستند استفاده کرد.
  5. با اجرای آبیاری قطره‌‌ای برای گیاهان روی پشت هزینه‌ها جاری و نگهداری از بام را کاهش داد.

به خاطر داشته باشید که صرف هزینه اندک برای طراحی پشت بام، ارزش خانه شما را بالاتر می‌برد و به این کار مثل یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید.

مطالعه موارد پیشنهادی:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان

خرید گل آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

خرید اینترنتی گل و گیاه

خرید گل آپارتمانی ارزان

pejman بازدید : 27 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

 بیمه ثالث بیمه ایران

آیا از اهمیت بیمه ثالث بیمه ایران آگاه هستید؟ هر وسیله نقلیه ای که در جاده ها حرکت می کند باید به طور اجباری بیمه وسیله نقلیه، به ویژه پوشش بیمه شخص ثالث داشته باشد. بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی حاکم، رانندگی با وسیله نقلیه بدون پوشش بیمه معتبر می تواند منجر به جریمه هنگفت شود. علاوه بر این، بیمه خودرو نه تنها به دلیل اجباری بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بلکه به شما این اطمینان و آرامش را می دهد که در صورت تصادف یا هر گونه خسارت وسیله نقلیه شما از کمک مالی شرکت بیمه ایران برخوردار شوید.

بیمه ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث بیمه ایران، به ویژه بیمه شخص ثالث خودرو، برای اطمینان از رانندگی بدون هیچ خطری در جاده های کشور ضروری است. به همین دلیل است که بیمه شخص ثالث توسط قانون راهنمایی و رانندگی برای وسایل نقلیه موتوری اجباری شده است. شما می توانید بیمه شخص ثالث را جداگانه خریداری کنید و یا همراه با بیمه جامع خودرو خود قرار دهید. با این حال، مراقب باشید قبل از خرید بیمه نامه خود، قیمت آنلاین آن را استعلام بگیرید.

بیمه ثالث بیمه ایران چیست؟

طبق قانون راهنمایی و رانندگی وسایل نقلیه موتوری، پوشش بیمه شخص ثالث برای هر کلیه مالکان وسایل نقلیه موتوری اجباری است. پوشش بیمه شخص ثالث یک سیاست خاص است که از شما در برابر مسئولیت قانونی در تصادفات، ضرر مالی یا آسیب به اموال اشخاص ثالث محافظت می کند. این پوشش بیمه ای همچنین در صورت آسیب دیدگی شخص ثالث یا حتی مرگ شخص ناشی از وسیله نقلیه شما از شما محافظت می کند.

از آنجایی که بیمه شخص ثالث اجباری است، اکثر شرکت ها معمولاً آن را در طرح بیمه اصلی خودرو قرار می دهند. با این حال، اگر یک بیمه نامه شخص ثالث مستقل خریداری می‌کنید، می‌توانید آن را با یک بیمه نامه جامع خودرو که پوشش خسارت شما را به همراه بیمه سرنشین و سایر الحاقیه ها ارائه می‌دهد، همراه کنید.

قیمت بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

pejman بازدید : 30 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

 خرید اینترنتی گل وگیاه اپارتمانی ارزان

برخی از فروشگاه‌ها ، قیمت گل و گیاه را با فاصله زیاد از قیمت واقعی مصوب می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از علاقمندان گل و گیاه به دنبال خرید گل و گیاه آپارتمانی ارزان قیمت به ارزش واقعی هستند . خیلی از مشتریان  به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان قیمت هستند و نمی‌خواهند بیش از قیمت منصفانه گیاه پرداخت کنند اما بهترین راه برای یک خرید ارزان کدام است؟

جهان با پیشرفت های جدید در جنبه های فناوری، به سرعت در حال تغییر است، به خصوص در حوزه های کسب و کار. انقلاب اینترنت نحوه عملکرد مشاغل را تغییر داده است، و این امر رونق خوبی به مراکز فروش گیاه آپارتمانی برای آنلاین شدن و فروش آنلاین داده است.

خرید گل و گیاه

خرید اینترنتی گیاهان آپارتمانی ارزان قیمت

مزایای خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان قیمت باعث شده تا مجموعه های بسیاری در کشور تصمیم به فعالیت در این حوزه بگیرند.

آسایش

راحتی مهمترین مزیت خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان قیمت است که مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت. برای خرید گیاه دلخواه نیازی نیست به گل فروشی ها های محلی سر بزنید. خرید فیزیکی گیاه آپارتمانی بسیار خسته کننده است، اما وقتی گزینه آنلاین را انتخاب می کنید، فقط با چند کلیک و ضربه زدن گیاه مورد علاقه خود و فروشگاه های عرضه کننده را پیدا می کنید.

تنوع

همه ما دوست داریم هنگام خرید هر چیزی گزینه های زیادی در اختیار داشته باشیم. دومین مزیت خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان قیمت این است که گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. از گیاهان آپارتمانی  گلدار تا گیاهان خوشبو، گزینه های بیشماری وجود دارد.

تحویل درب منزل

یکی دیگر از مزایای مهم سفارش آنلاین گیاهان آپارتمانی ارزان قیمت، این است که محصول را درب منزل تحویل می گیرید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در کرج

اجرای برکه

طراحی باغچه

خرید گل و گیاه آپارتمانی لوکس

 

pejman بازدید : 28 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

بیمه شخص ثالث بیمه ایران

مقدمه

بیمه شخص ثالث بیمه ایران برای وسایل نقلیه خریداری می‌شود. هدف از خرید چنین بیمه‌ای این است که اگر اتفاق یا تصادفی رخ داد، راننده پشتوانه‌ای برای جبران هزینه‌ها داشته باشد. در ادامه روند دریافت خسارت مالی از بیمه را به شما می‌گوییم.

بیمه شخص ثالث بیمه ایران

نحوه گرفتن خسارت از بیمه شخص ثالث بیمه ایران

برای گرفتن خسارت از بیمه شخص ثالث بیمه ایران باید در مرحله اول، فرم مربوط به اعلام خسارت را پر کنید. در ضمن مدارکی که در ادامه ذکر می‌کنیم را حتما باید همراه خود داشته باشید:

1. سند مالکیت وسیله نقلیه (ماشین، موتور و..) خسارت دیده

2. اصلی کارت خودرو راننده مقصر به همراه کپی

3. اصل کارت خودرو راننده خسارت دیده به همراه کپی

4. اصل گواهینامه هر دو راننده مقصر و خسارت دیده بعلاوه کپی آن

5. برگه بازجویی هر دو طرف تصادف

6. ارائه کردن سایر مدارک تکمیلی از جمله گزارش نیروی انتظامی و کارشناسی رسمی دادگستری

7. اصل و کپی مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه

8. بیمه نامه دو طرف تصادف به همراه کپی آن

مدارک بالا مدارکی بودند که اگر راننده تصادف کرد و خسارت مالی به او وارد شد، باید آن‌ها را آماده کند. لازم به ذکر است که اگر راننده بیمه نداشته باشد، تمام هزینه‌های تصادف را باید خودش تقبل کند. این امر در صورتی هم که تاریخ بیمه تمام شده باشد، صدق می‌کند.

سخن پایانی

 بیمه شخص ثالث بیمه ایران هم خسارت مالی را پوشش می‌دهد و هم این‌که در صورت فوت شدن یک نفر در اثر تصادف، دیه را پرداخت می‌کند. اگر تصادفی حادثه جانی داشت، برای گرفتن هزینه دیه، لازم است که راننده مقصر برگه‌های بازجویی، گواهی پزشکی قانونی، آراء دادگاه، کروکی تصادف، برگه معاینه جسد، جواز دفن و سایر مدارک هویتی و بیمه نامه را به همراه کپی آماده کند. با ارئه این مدارک می‌تواند هزینه دیه را از بیمه بگیرد.

مطالب مشابه که شاید مورد توجه شما باشد.

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایران

pejman بازدید : 26 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

پیش خرید آپارتمان

خرید آپارتمان برای سکونت یکی از چالش هایی است که در طول زندگی حتما با آن مواجه خواهید شد. از سوی دیگر به دلیل شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم خرید آپارتمان پیچیدگی و مشکلات خود را نیز دارد.

جمع کردن مبلغ خرید آپارتمان آن هم به صورت نقدی خیلی سخت خواهد بود مخصوصا اگر درآمد مناسبی هم وجود نداشته باشد. از سوی دیگر وقتی در تلاش برای جمع اوری پول برای خرید آپارتمان هستیم مسئله تورم هم یک مانع بزرگ بر سر راهمان است.

با توجه به سختیهایی که برای خرید آپارتمان وجود دارد باید هر روز به فکر پیدا کردن راههایی باشبم تا به صورت آسانتری خرید را انجام دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

پیش خرید آپارتمان​​​​​​​

پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان یکی از راههایی است که کمک میکند تا فرآیند خرید تسهیل شود. در این بخش به دلایلی اشاره میکنیم که اولویت پیش خرید را به نسبت خرید ایجاد میکند.

۱. پیش خرید آپارتمان هزینه کمتری را به ما تحمیل میکند.

در پیش خرید مبلغ کلی که باید برای خرید آپارتمان پرداخت کرد کمتر از مبلغ خرید خواهد بود. پیش خرید آپارتمان میتواند از ۱۰ الی ۵۰ درصد در هزینه صرفه جویی کند. خرید آپارتمان به شیوه پیش خرید خود میتواند یک شیوه برای درآمد زایی نیز مطرح شود.

۲. پرداخت مبلغ در طول زمان

ویژگی دیگری که پیش خرید آپارتمان دارد این است که ما در موقع خرید بحش کوچکی از پبلغ خرید را پردات و برای پرداخت مابقی مبالغ زمان خواهیم داشت. زمان دقیق پرداخت مبالغ برای پیش خرید آپارتمان کاملا به صورت توافقی انجوم میشود و قاعده خاصی ندارد. این نوع شیوه پرداخت کمک میکند تا با نقدینگی کمتر موفق به خرید آپارتمان شویم.

۳. دور زدن تورم با پیش خرید آپارتمان

همانطور که گفته شد تورم یکی از سختیهای خرید آپترتمان است. چرا که در زمانی که نقدینگی برای خرید جمع میشود، تورم بخش بزرگی از سرمایه ما را کم ارزش میکند.

اما در پیش خرید آپارتمان این مسئله کاملا پتفاوت است. در پیش خرید ما با مبلغ اندکی اپارتمان را خریده و بعد از مدت زمانی باقی مانده مبلغ را پرداخت میکنیم. این موضوع کمک میکند تا تاثیر تورم تا بخش بسیار زیادی کاهش یابد.

تهاتر

معاوضه آپارتمان

معاوضه زمین

معاوضه ویلا

pejman بازدید : 20 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

 طراحی اپلیکیشن

گسترش استفاده از اپلیکیشن ها به قدری با سرعت پیش میرود که در هر کسب و کاری شاهد طراحی اپلیکیشن هستیم. در سالهای گذشته فقط کسب و کارهای بسیار بزرگ قادر به طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای خود بوده اند اما در سالهای اخیر کسب و کارهای بسیار کوچک نیز اپلیکیشن هایی را برای خود راه اندازی میکنند. اپلیکیشن های بسیاری در ایران توسط تیمهای برنامه نویسی طراحی و اجرا شده است. اپلیکیشن ها در ایران شامل موارد بسیار ی هستند که در بخش بعدی به برخی از آنها اشاره میکنیم.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

در این نوع از اپلیکیشن هدف فروش محصولات دنبال میشود. اپلیکیشن های طراحی شده در بخش فروشگاهی در ایران در بیشتر موارد تقلیدی از اپلیکیشن های موفق مانند دیجیکالا است. همچنین افرادی هم که در صدد راه اندازی فروشگاه های اینترنتی هستند بیشتر تمایل دارند شکل و شمایل اپلیکیشن خود را مشابه با دیجی کالا انجام دهند.

متاسفانه به دلیل عدم دانش کافی بسیاری از اپلیکیشن های شبیه دیجی کالا طراحی میشوند اما فقط از نظر ظاهری شبیه این اپلیکیشن ایرانی میباشند و در کارایی هیچ مشابهتی با اپلیکیشن دیجی کالا ندارند.  باید توجه داشت اپلیکیشن هایی مانند دیجیکالا علاوه بر هزینه های هنگفت در طراحی هزینه نگهداری و توسعه فراوانی را نیز خواهند داشت.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن بازی

بخش دیگری از طراحی اپلیکیشن ها در ایران اپلیکیشن های بازی میباشد. به دلیل عدم وجود بستر مناسب بازی های ایرانی معمولا گرافیک های مناسبی ندارند. در واقع به دلیل عدم امکانات گرافیک ها به صورت بسیار ساده طراحی میشود. از سوی دیگر به دلیل عدم استقبال مخاطب و برگشت مالی ضعیف معمولا اپلیکیشن ها در سطح کیفی پایینی طراحی میشوند.

 

طراحی اپلیکیشن های تاکسی

بعد از شکل گرفتن اپلیکیشن اسنپ شاهد تعداد بسیار بالای متقاضیان برای طراحی اپلیکیشن تاکسی انلاین هستیم. در ایران هر اپلیکیشنی که موفقیتی کسب میکند افراد بسیاری را نیز مجاب مینماید تا مشابهی از آن را تکثیر کنند.

باید توجه داشت تکثیر اپلیکیشن ها منجر به رشد انها نخواهد بود عوامل بسیاری در رشد اپلیکیشن ها موثر هستند که طراحی اپلیکیشن یک عامل از آنها میباشد.

داشتن دانش کافی در زمینه تولید و توسعه اپلیکیشن؛ همچنین سرمایه گذاری مالی هنگفت و مدیریت چند سطحی باعث رشد اپلیکیشن های موفق در ایران بوده است.

 

طراحی اپلیکیشن

خرید سایت            

خرید سایت آماده

سئو سایت

pejman بازدید : 21 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت خشکبار

سایتهای خشکبار زیر مجموعه ای از وب سایت های فروشگاهی محسوب می شوند. در این بخش قصد داریم به امکانات این وبسایت اشاره کنیم و همچنین ویژگی های طراحی سایت خشکبار را بررسی کنیم.

امکانات موجود در طراحی سایت خشکبار

  1.  بخش درباره ما، در این بخش کلیاتی در مورد سایت و امکانات آن ارائه خواهد شد.
  2.  بخش معرفی فروشگاه و نمایندگی های فروش، چنانچه نمایندگانی برای سایت خشکبار دارید می‌توانید آن را در این بخش اعلام نمایید
  3. بخش تخفیف های دوره ای، این بخش می‌تواند برای مشتریان از بخش‌های جذاب باشد. در این بخش امکان درج تخفیف های دورهای وجود دارد.
  4. بخش پرداخت آنلاین، در این بخش امکان انتخاب محصول و همچنین خرید آنلاین آن برای کاربران وجود دارد.
  5. بخش خبرنامه با این بخش امکان اشتراک کاربران در بخش خبرنامه وب سایت وجود خواهد داشت.
  6. بخش ارسال و رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات، این بخش در واقع راه ارتباطی برای کاربران است تا در صورت بروز مشکل توانایی ارسال مطلب برای مدیران وب سایت را داشته باشند.
  7.  بخش مقایسه محصولات ، این بخش امکان مقایسه دو یا چند محصول را با یکدیگر به کاربر می دهد.
  8.  بخش فیلترینگ برای فروشگاه، این بخش می تواند محصولات را براساس ویژگی های آن جدا کرده و انتخابی ساده‌ تر را به کاربر ارائه دهد.

 

مزایای طراحی سایت خشکبار

  1. ایجاد فضای آنلاین برای مراجعه مشتریان و جذب مخاطب از طریق اینترنت
  2. امکان خرید آنلاین به صورت ۲۴ ساعته
  3. مقرون به صرفه بودن هزینه ها در طراحی سایت خشکبار ،طراحی سایت خشکبار به مراتب از ایجاد فروشگاه واقعی ارزانتر و کارا تر خواهد بود
  4.  کاهش هزینه های بازاریابی با طراحی سایت خشکبار، می‌توان برخی از هزینه های بازاریابی را کاهش داد
  5. گستری فعالیت در بخش های مختلف جغرافیایی ،فروشگاه های اینترنتی امکان گسترده شدن فروشگاه بدون محدودیت جغرافیای را خواهند داشت.

همانطور که توضیح داده شد سایت های خشکبار زیر مجموعه ای از سایت های فروشگاهی هستند. سایت های فروشگاهی می‌توانند مخاطبان بسیاری را در اینترنت داشته باشند. همچنین امکان افزایش فروش در این وب سایت ها وجود دارد. طراحی سایت خشکبار در صورتی که به صورت اصولی انجام شود می‌تواند ایجاد درآمد بالایی برای صاحبان وب سایت داشته باشد.

طراحی سایت خشکبار

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی اپلیکیشن       

طراحی سایت در کرج

سئو سایت

pejman بازدید : 14 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت دکوراسیون

سایت دکوراسیون چیست؟ و برای چه اهدافی طراحی میشود؟ برای پاسخ به این سوال ها تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

سایت دکوراسیون به صنعت ساخت و طراحی دکور میپردازد، دکور کاربردی در طراحی منزل، محل کار و همچنین بخش های صنعتی دارد. شرکت های طراحی دکوراسیون جهت معرفی خود و خدمات شرکت سایت دکوراسیون را طراحی و آن را گسترش میدهند.

سایت دکوراسیون از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

سایت های دکوراسیون متعلق به شرکت های طراحی هستند، این شرکت ها با اهداف بهبود و ایجاد طرح های زیباتر فعالیت میکنند، به همین جهت موارد زیر همیشه در سایت های دکوراسیون وجود دارند.

1.معرفی شرکت دکوراسیون، این بخش به معرفی شرکت و توانمدیهای آن خواهد پرداخت، اهداف این بخش معرفی کلی شرکت و آ داف بلند مدت آن است.

2.بخش معرفی خدمات، در این بخش خدماتی که توسط شرکت قابل ارائه است معرفی و به کاربران سایت ارائه میشود.

3.بخش معرفی پروژه ها، این بخش شاید مهمترین بخش سایت های دکوراسیون است. در این بخش پروژه های کوچک و بزرگ شرکت معرفی می شوند، تصاویر و ویدیو هایی از پروژه ها ارائه و عوامل طراحی آن معرفی میگردند. بخش پروژه ها در واقع اعتبار یک شرکت دکوراسیون است.

4.بخش پذیرش پروژه، در این بخش کاربران و متقاضیان میتوانند تقاضای یک پروژه رل برای شرکت ارسال نمایند، شرکت دکوراسیون آنها بررسی و پروژه ها را برای انجام کنکاش میکند

 

طراحی سایت دکوراسیون میتواند شروعی قوی برای ورود به بازار آنلاین باشد. در شرایطی که بازار اینترنتی بازاری بزرگتر از دنیای واقعی را ایجاد کرده، داشتن وب سایت با کیفیت مطلوب برای شرکت های دکوراسیون بسیار ضروری است.

طراحی سایت دکوراسیون با چه اهدافی انجام میشود؟

روشن است که وب سایت ها جهت گسترش کسب و کارها در فضای مجازی ایجاد میشوند.  طراحی سایت دکوراسیون نیز از این قاعده مستثنی نیست. این سایت ها با هدف گسترش کسب و کار در فضای اینترنت ایجاد و برای افزایش درآمدگسترش داده میشوند. گرچه برای درآمد زایی از سایت دکوراسیون باید به موارد دیگری نیز توجه داشت اما طراحی سایت دکوراسیون اولین قدم برای ورود به بازار بزرگ اینترنتی است.

طراحی سایت دکوراسیون

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی سایت

ساخت اپلیکیشن

pejman بازدید : 13 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت انتشارات

یکی از تغییرات بزرگی که در دنیای اینترنت افتاده است نحوه انتشار محتوا است. در گذشته نوشته ها ، مقالات ، تصاویر و موارد دیگر فقط به صورت چاپی و در مجلات یا کتاب ها دیده میشد، اما در حال حاظر بخش بسیار بزرگی از محتوا و رسانه ها در اینترنت نشر پیدا میکنند. این تغییر بزرگ نیاز به وب سایت و یا پایگاه اینترنتی برای هر انتشاراتی را بیشتر ملموس کرده است.

طراحی سایت انتشارات با اهدافی از جمله معرفی انتشارات و نشر محتوا تولیدی توسط انتشارات طراحی میشود.

در این بخش به توضیحات کلی در مورد سایت انتشارات خواهیم پرداخت.

موارد ضروری در طراحی سایت انتشارات

1.توضیحات در موردر انتشارات، این بخش کلیت انتشارات را توضیح خواهد داد، مواردی از جمله زمان تاسیس انتشارات و اهداف کلی انتشارات و همچنین معرفی مدیران در این بخش قرار خواهند گرفت.

2.بخش معرفی خدمات، این بخش معرفی کلیه خدمات انتشارات را برای کاربران مشخص و توضیحاتی در مورد آنها خواهد داد.

3.شرایط و قوانین نشر، در این بخش هر انتشارات با توجه به قوانین داخلی خود مواردی را برای کاربران اماده میکند تا کاربران شرایط نشر در این انتشارات را بررسی و از آنها آگاهی یابند.

4.بخش مجوزات، در لین بخش مجوز های انتشارات قرار خواهد گرفت تا علاوه بر اعتبار سازی برای موسسه اطلاعات جامع تری نیز به کاربران ارائه دهد.

5.بخش معرفی آثار نشر شده، در این بخش انتشارات آثار نشر شده خود را به نمایش کاربران میگذارد، کاربران میتوانند اطلاعات کلی این آثار را مشاهده اطلاعات لازم در مورد آنها را مشاهده نمایند.

6.فروش آثار، این بحش یک فروشگاه آنلاین است که انتشارات میتواند کتاب ها و مجلات نشر شده خود را در آن ارائه دهد. متقاضیان نیز میتوانند این آثار را به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل آن راسفارش دهند.

 

نشر آثار دیجیتالی در طراحی سایت انتشارات

این بخش در انتشارات های معتبر جهانی بخشی بسیار مورد علاقه است. این بخش به ناشرین کمک میکند تا بجای انتشار فیزیکی آثار به انتشار دیجیتالی آثار بپردازند. این بخش در وب سایت های بزرگ جهانی حاوی کلیه کتاب ها به صورت دیجیتال است.

در واقع این بخش یک کتابخانه و یک آرشیو از کتاب های نشر شده در انتشارات است.

طراحی سایت انتشارات میتواند یکی از موفقترین و پر درآمد ترین بیزینس ها در اینترنت باشد. البته رسیدن به این درآمد ها نیاز به بستر سازی های بسیاری دارد اما به هر حال امکان وجود و راه اندزی این مورد برای انتشارات ها وجود دارد.

طراحی سایت انتشارات

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

pejman بازدید : 39 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل و مواردی که باید برای آن در نظر گرفت میتواند چالشی برای مدیران هتل باشد. در این بخش سعی میکنیم با ارائه موارد مهمی که در طراحی سایت هتل باید مورد توجه قرار بگیرد. شما را در انتخاب یک سایت بهینه  و مناسب یاری دهیم.

لزوم طراحی سایت هتل

با توجه به ارائه خدمات انلاین که رشد بسیاری داشته است. مشتریان نگاهی متفاوت به خرید یا رزرو خدمات پیدا کرده اند. خدمات اینترنتی باعث شده مشتریان اطلاعات خدمات دهندگان را با دقت و جزئیات بیشتری مطالعه و خدمات خود را با وسواس بیشتری سفارش دهند. با توجه به ارائه خدمات رزرو به صورت انلاین که توسط هتل های درجه یک ارائه میشود نیاز است تا در مسیر رشد کاری و رائه خدمات بستر انلاینی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

طراحی سایت هتل

درواقع با توجه به داشتن بستر انلاین در هتل ها ، مواردی که این بستر را نداشته باشند از نظر مشتریان دارای نقص هستند. و این نقص باید با هوشمندی رفع گردد. حتی در مواردی که وجود سایت کمکی به ارائه خدمات نکند نیز داشتن وب سایت در این زمینه حرفه ای بودن مدیران هتل ها را نشان میدهد.

کاربرد طراحی سایت هتل

سایت هتل میتواند رد موارد زیر موثر باشد.

  1. معرفی مدیران هتل و موارد مربوط به انها
  2. معرفی پرسنل هتل و تعیین موقعیت آنها در هتل
  3. معرفی خدمات ارائه شده در هتل
  4. قراردادن تعرفه خدمات و مشخص کردن قیمت های دقیق یا حدودی آنها
  5. امکان ارائه رزرو انلاین اتاق و سوییت به همراه معرفی کامل انها
  6. امکان دریافت مبالغ برای رزرو هتل و خدمات آن
  7. معرفی جزئیات اتاق ها و سوییت ها و همچنین خدمات قابل ارائه
  8. معرفی جاذبه های گردشگری که در دسترس مشتریان هتل قرار میگیرد.
  9. ایجاد سفرهای محازی در هتل و مناطق گردشگری نزدیک به ان

همه این موارد میتواند در وب سایت هتل وجود داشته باشد. مشتریان میتوانند قبل از ورود به هتل بررسی کاملی در مورد آن داشته باشند. اتاق‎ها، قیمت ها و خدمات را بررسی و با راحتی خیال به رزرو بپردازند.

طراحی سایت هتل جهت ارتباط با مشتریان

مورد دیگری که در سایت هتل باید مورد توجه قرار بگیرد ایجاد بستر ارتباطی است. مشتریان هتل نیاز دارند تا موارد خود را به اطلاع پرسنل و یا مدیران برسانند. این در حالی است که دسترسی دائمی به مدیران و برخی از پرسنل امکان پذیر نیست وب سایت هتل این بستر را فراهم میکند.

از سوی دیگر معرفی هتل و ساختار آن و همچنین خدمات ان در بستر انلاین یکی از بهترین راه های جذب مخاطب خواهد بود. داشتن محلی برای ارائه خدمات آنلاین به صورت 24 ساعته بدون درگیر شدن افراد و پرسنل هتل بخشی دیگر از نیازهای داشتن وب سایت هتل را روشن میکند.

 

طراحی سایت هتل

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

pejman بازدید : 11 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن یک شرکت برنامه نویسی است که پروژه های برنامه نویسی خود را برروی گوشیهای موبایل متمرکز ساخته است. البته باید توجه داشت اپلیکیشن میتواند برای انواع دستگاه ها طراحی شود. اپلیکیشن اندروید برای وشیهای اندرویدی، اپلیکیشن های آی او اس برای گوشیهای اپل، اپلیکیشن های ویندوزی برای کامپیوتر ها و... تمام موارد گفته شده در بخش اپلیکیشن ها دسته بندی می‌شوند. که در اینجا هدف ما اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند است.

روند طراحی در شرکت طراحی اپلیکیشن

برای طراحی یک اپلیکیشن در شرکت های برنامه نویسی از پند گروه برنامه نویس استفاده میشود و همچنین برنامه ریزی برای طراحی اپلیکیشن وجود دارد. در این بخش با ذکر این موارد تلاش میکنیم تا شما را در انتخاب مناسب شرکت طراحی اپلیکیشن یاری دهیم.

روند تولید اپلیکیشن

  1. بررسی اهداف کلی: در این بخش اهداف کلی اپلیکیشن و فعالیت هایی که باید در آن انجام شود بررسی و مکتوب می‌شود. این روند کلی به برنامه نویس ایده های مناسب را می‌دهد.
  2. روند جزء به جزء اپلیکیشن به صورت مراحل متوالی مکتوب میشود. از دو بخش ذکر شده یک پروپوزال مناسب آماده و تمامی جزئیات آن ذکر میشود.
  3. روه اول برنامه نویسی وارد عمل شده و مراحل اپلیکیشن را بررسی و شروع به طراحی میکنند. این بخش به اصطلاح بکند اپلیکیشن نامیده میشود. کلیه پروسسها در این بخش طراحی و آزمایش می‌شوند.
  4. بعد از اتمام مرحله قبل روه دوم برنامه نویسی شروع بع فعالیت میکنند. این گروه دو بخش را طراحی میکنن. در ابتدا بخش های گرافیکی اپلیکیشن را طراحی و در بخش دوم با دستوراتی ارتباط بین بکند و ظاهر اپلیکیشن را برقرار میکنند.
  5. در مرحله بعد تعدادی عضو برای اپلیکیشن تعیین و به صورت متوالی شروع به فعالیت میکنند. هدف از این بخش پیدا کردن مشکلات احتمالی و باگ های نرم افزاری است.
  6. بعد از مرحله تست اپلیکیشن اپلیکیشن در استورها ارائه و انتشار می‌یابد.

روند طراحی اپلیکیشن در شرکت طراحی اپلیکیشن به همین منوال یا مشابه با موارد ذکر شده انجام می‌شود. همانطور که میبینید انجام مراحل به صورت اصولی نیاز به تیم متخصص و برنامه ریزی مناسب دارد.

ویژگی‌های شرکت طراحی اپلیکیشن

برای طراحی اپلیکیشن بهتر است از شرکت طراحی سایتی استفاده کنیم که ویزگی‌های زیر را دارا باشد.

  1. تجربه کافی در مورد طراحی اپلیکیشن داشته باشد.
  2. توانایی لازم برای برنامه نویسی را داشته باشد
  3. دانش فنی مناسبی برای ارائه کار داشته باشد.
  4. تیم مناسبی جهت طراحی گرافیکی پروژه داشته باشد.
  5. تیم پشتیبانی جهت ارائه خدمات پشتیبانی داشته باشد.
  6. امکان گسترش کار و اپلیکیشن را دارا باشد.

 

شرکت های برنامه نویسی و شرکت طراحی اپلیکیشن با توانایی هایی که ذکر شد بخشی از روند موفقیت است. فراموش نکنیم که ایده مناسب و مدیریت یک کسب کار است که تضمین کننده موفقیت است.

 

 

شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن        

pejman بازدید : 48 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

مزایای بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران به نسبت دیگر بیمه های بدنه، معایب و مزایایی دارد که قابل بررسی و کنکاش است. بیمه بدنه با توجه به قیمت افزایشی خودرو میتواند سالیانه مبالغ زیادی را به افراد تحمیل کند، برای همین هم افزایش یا کاهش این مبلغ میتواند موجب رضایت یا نارضایتی صاحب خودرو باشد.

بیمه ایران در مجموعه به نسبت دیگر بیمه ها بیمه گرانتری است، این گرانی در نگاه اول برای صاحب خودرو قابل درک نیست، اما با بررسی بیشتر میتوان این گرانی و دلایل آن را مشخص کرد.

بیمه بدنه ایران مانند دیگر انواع بیمه ایران نیست که تفاوت قیمت با دیگر بیمه ها داشته باشد.

در بخش بیمه بدنه نرخ بیمه ها با یکدیگر برابر هستند، تفاوت قیمت بیمه بدنه فقط در انتخاب موارد بیمه ای می باشد، به عنوان مثال مقدار خسارت دریافتی نسبت مستقیم با مقدار حق بیمه دریافتی دارد.

در بیمه بدنه موارد بسیاری قابل انتخاب است. اولین مورد قیمت خودرو است خودرو هرچه قیمت بالاتری داشته باشد باید حق بیمه بدنه بیشتری نیز پرداخت کند قیمت تقریبا اساسی ترین مورد در تعیین حق بیمه بدنه است.

بخش دوم مشخص کردن ماشین با تولید داخل یا ماشین با تولید خارج است ماشین تولید داخل حق بیمه کمتری نسبت به ماشین های خارجی پرداخت میکند.

گزینه سوم سالهای تخفیف است این مورد در مقدار حق بیمه بسیار موثر است حتی تا حدود 50 درصد نیز میتواند از حق بیمه بدنه کاهش دهد.

بیمه بدنه ایران بخشی را نیز با هنوان پوشش های تکمیلی دارد که این پوشش ها به صورت جداگانه برای مشتری قابل انتخاب است. این پوشش ها شامل مواردی از جمله شکست شیشه خودرو، ریختن مواد شیمیایی روی خودرو، نوسانات خودرو،سرقت خودرو و بلایای طبیعی میباشد. با انتخاب یا حذف این موارد مبلغ حق بیمه بدنه نیز تغییر خواهد کرد.

 

لینک های مفید:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

pejman بازدید : 22 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران

در مورد بیمه بدنه ایران خرید اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران بوده، چندین سایت معتبر در زمینه خرید بیمه بدنه فعالیت دارند که بسیاری از آنها از نظر کاربران دارای مشکلاتی هستند، در این بخش به بررسی بعضی از این مشکلات کاربران در خرید بیمه بدنه ایران میپردازیم.

 

 

بیمه بدنه ایرانعنوان

اولین مشکل که برای بعضی از کاربران وجود دارد زمان صدور بیمه است، تا زمانی که بیمه بدنه ایران در سامانه بیمه ایران ثبت نشده باشی، حتی اگر ما مبلغ بیمه را به حساب بیمه آنلاین ریخته باشیم، بیمه شامل خودرو ما نخواهد شد. گرچه این زمان معمولا یک روز کاری بیشتر طول نمیکشد اما در موارد نادری افراد با پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین با تصور اینکه بیمه آنها کامل شده است به گشت و گذار با خودرو میپردازند و متاسفانه در همان زمان تصادفی برای خودرو آنها اتفاق می افتد.

در این موقع بیمه گذار به شرکت بیمه مراجعه و متوجه میشود چند ساعت قبل از ثبت بیمه تصادف اتفاق افتاده و بیمه شامل خودرو نمیشود.

برای رفع این مشکل بهترین راهکار بیمه در نمایندگی بیمه است، در نمایندگی بیمه  به محض دریافت حق بیمه با اختلاف چند دقیقه بیمه نامه صادر میشود.

وب سایت خرید بیمه بدنه ایران

خرید اینترنتی بیمه ایران

وب سایت بالا یکی از سایتهای بیمه ایران برای خرید بیمه بدنه ایران میباشد، که بلافاصله بعد هز پرداخت حق بیمه بیمه نامه را صادر میکند.

 

لینک های مفید:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

pejman بازدید : 19 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

 

نحوه محاسبه بیمه بدنه ایران

 

بسیاری از بیمه گذاران برای نحوه محاسبه بیمه بدنه ایران سوالاتی را مطرح میکنند، در واقع این افراد محاسبه بیمه از سوی شرکت های بیمه را خیلی واقعی نمیدانند یا برایشان قابل درک نیست.

بیمه بدنه ایران و محاسبه قیمت آن تحت عواملی از جمله مقدار خسارت پرداختی از سوی شرکت بیمه در حوادث تغییر میکند.

این بدان مغنا است که هرچه شرکت بیمه مبلغ بالاتری برای خسارت را به عهده بگیرد تقاضای حق بیمه بیشتری را نیز خواهد داشت.

برای محاسبه بیمه بدنه ایران به یکی از این وب سایت ها مراجعه و به صورت آنلان مقدار حق بیمه بدنه را دریافت کنید.

محاسبه بیمه بدنه ایران

این محاسبه تا حد خیلی زیادی درست بوده و با حق بیمه پرداختی همخوانی دارد. این محاسبه بر اساس مواردی از جمله قیمت خودرو، سال ساخت خودرو و همچنین تعداد سال های تخفیف خودرو محاسبه میشود. همچنین در بخشی تولید داخل یا خارجی بودن خودرو نیز در مقدار حق بیمه تاثیر دارد.

 

بیمه بدنهعنوان

تخفیفاتی که در محاسبه بیمه بدنه ایران در این سایت تاثیر دارد مواردی از جمله، صفر بودن ماشین، تخفیف هیئت علمی و یا ایثارگری میباشد.

همچنین پوشش های تکمیلی نیز قابل افزوده شدن به بیمه میباشد. این پوشش های تکمیلی شامل مواردی از جمله، شکست شیشه خودرو، تاثیرات مواد شیمیایی، سرقت خودرو و همچنین بلایای طبیعی میباشد. همچنین در بخش پوشش های بیمه میتوان نوسانات خودرو را نیز در نطر گرفت و این بخش را نیز شامل موارد بیمه ای قرار داد.

 

لینک های مفید:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

pejman بازدید : 52 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه ایران قیمت

 

چه عواملی در بیمه بدنه ایران قیمت را مشخص می کند؟

عوامل مختلف و متعددی است که در بیمه نامه بیمه بدنه ایران قیمت را تعیین می کنند که به شرح زیر دسته بندی می شوند:

  • نوع وسیله نقلیه
  • مدل خودرو
  • ارزش خودرو
  • پوشش های اضافی
  • کاربری خودرو
  • تخفیف عدم خسارت
  • تخفیف خودرو صفر کیلومتر

 

 

 

بیمه بدنه ایران 

عوامل تأثیرگذار در ارزش بیمه بدنه ایران، قیمت و تعهدات شرکت بیمه گر

به بحث و بررسی یک به یک عوامل فوق و میزان تاثیرگذاری آنها در ارزش بیمه بدنه ایران قیمت تمام شده و تعهدات شرکت بیمه گر می پردازیم.

الف نوع وسیله نقلیه: طبیعی است که قیمت بیمه نامه بدنه یک خودروی بی ام و نباید با قیمت بیمه نامه بدنه یک پراید برابر باشد؛ به همین دلیل اولین گزینه که در بیمه بدنه ایران قیمت را تعیین می کند نوع خودرو است.

ب مدل خودرو: مهم است که سال ساخت خودرو چه سالی است؛ بدیهی است که خودرو مدل بالا ریسک کمتری در مواجهه با خطرات دارد و از سیستم ترمز و ایمنی بالاتری برخوردار است.

ج ارزش خودرو: یکی از پوشش های اصلی بیمه بدنه، بیمه در برابر سرقت خودرو است، واضح است که ارزش خودرو در بیمه بدنه ایران قیمت را به طور چشمگیری تحت تأثیر قرار می دهد، ارزش آن وسیله نقلیه است.

د- پوشش های اضافی: موارد متعددی است که در پوشش اصلی بیمه بدنه مورد تعهد شرکت های بیمه گر نیستند؛ بر این اساس مالکان وسیله نقلیه بنا به سلیقه و اختیار خود پوشش های اضافی را خریداری می کنند که این امر درارزش بیمه بدنه ایران قیمت تمام شده و شرایط پرداخت حق بیمه اثرگذار است.

بیمه بدنه ایران قیمت

عدم استفاده از بیمه نامه، موجب تخفیف ویژه ایست که در بیمه بدنه ایران قیمت را کاهش می دهد

هـ - کاربری خودرو: این که وسیله نقلیه چه مورد استفاده ای دارد در قیمت گذاری بیمه بدنه مؤثر است.

و- تخفیف عدم خسارت: شرکت های بیمه گر برای بیمه بدنه خودروهایی که از بیمه خود استفاده نمی کنند هرساله درصدی تخفیف قائل می شوند:

به عبارتی قیمت بیمه نامه بدنه برای سال اول عدم خسارت با تخفیف 25 درصدی، سال دوم با تخفیف 35 درصدی، سال سوم با تخفیف 45 درصدی و سال چهارم و بعد از آن با تخفیف 60 درصدی، ارزش بیمه بدنه ایران قیمت می خورد.

ز- تخفیف خودرو صفر کیلومتر: شرکت بیمه ایران برای خودروهای صفر کیلومتر تخفیف ویژه ای در نظر می گیرد.

 

 

 

چه عواملی در بیمه بدنه ایران قیمت را مشخص می کند؟

 

در بیمه بدنه ایران قیمت به ملاک های متعددی وابسته است؛ این ملاک ها به قرار زیر است:

  1. نوع خودرو
  2. قیمت خودرو در زمان بیمه شدن
  3. سال ساخت یا اصطلاحاً مدل خودرو
  4. پوشش های اضافه که مورد درخواست مالک خودرو بیمه شده بوده است.
  5. نوع کاربری وسیله نقلیه
  6. میزان تخفیف خسارت
  7. تخفیف ویژه اتومبیل صفر کیلومتر

اکنون به بررسی عوامل فوق و این که هر یک به چه میزان در ارزش بیمه بدنه ایران قیمت تمام شده و تعهدات شرکت بیمه گر می پردازیم:

الف- نوع خودرو: کاملاً واضح  است که نوع خودرو در بیمه بدنه ایران قیمت را به طرز محسوسی تحت تأثیر قرار می دهد. مثلاً طبیعی است که بیمه بدنه یک خودرو بنز با بیمه بدنه یک خودرو وانت پیکان تفاوت دارد.

ب- سال ساخت خودرو: در اینجا نیز منطقی این است که قیمت بیمه بدنه ایران نسبت به مدل خودرو تفاوت آشکاری خواهد داشت.

ج- ارزش و قیمت خودرو: هرچه قیمت خودرو بیشتر باشد؛ چون تعهدات شرکت بیمه‌گر مستقیماً تحت تأثیر قیمت خودرو است. پس از این نظر ثابت می شود که قیمت و ارزش خودرو در بیمه بدنه ایران قیمت را به وضوح معین می‌کند.

د- پوشش های اضافی: این عامل نیز کاملاً آشکار است؛ زیرا مالک خودرو با در بیمه نامه بیمه بدنه ایران قیمت را بالا برده تا تعهدات شرکت بیمه ایران را در قبال خطرات دیگر غیر از خطرات اصلی افزایش دهد.

هـ - مورد استفاده‌ی خودرو: بدیهی است یک تاکسی در یک سال بیشتر در معرض آسیب است تا یک خودرو سواری معمولی.

پس کاربری یک خودرو به طور محسوسی در بیمه بدنه ایران قیمت را متفاوت می‌کند.

بیمه بدنه ایران قیمت 

با آرامش حاصله از بیمه بدنه ایران، قیمت چندان اهمیت ندارد

بیمه بدنه ایران قیمت

عدم استفاده از بیمه نامه، موجب تخفیف ویژه ایست که در بیمه بدنه ایران قیمت را به طرز چشمگیری کم می کند

و- تخفیف سابقه خوب در نداشتن خسارت: وقتی خودرویی دریک سال از بیمه بدنه خود استفاده نمی‌کند، این به نفع شرکت های بیمه‌گر است، این شرکت ها و از آن جمله شرکت بیمه ایران تخفیف قابل توجهی که به طرز چشمگیری در بیمه بدنه ایران قیمت را کاهش می دهد، در هر سال برای این خودروها وضع می‌کند.

به عبارت دیگر قیمت تمام شده بیمه نامه بدنه در اولین سال فاقد خسارت با تخفیف 25 درصدی،  درسال دوم با تخفیف 35 درصدی، در سال سوم با تخفیف 45 درصدی وبرای سال چهارم و بعد از آن با تخفیف 60 درصدی، برای بیمه بدنه ایران قیمت می خورد.

ز- تخفیف ویژه خودرو صفر: شرکت بیمه ایران مخصوص خودروهای نو یک تخفیف ویژه در نظر می گیرد که این مورد نیز در بیمه بدنه ایران قیمت را کاهش می دهد.

 

 

 

 

انواع پوشش های بیمه بدنه

 

برای این که بدانیم چگونه خسارت های بیمه بدنه ایران محاسبه می شود؛ ابتدا باید انواع پوشش های بیمه بدنه را بررسی کنیم.

پوشش های اصلی بیمه بدنه شامل:

  • حادثه برخورد اتومبیل با اجسام، چه ثابت و چه متحرک
  • سقوط اتومبیل در گودال، کانال و...
  • آتش سوزی در اثر حادثه آتش سوزی، صاعقه یا انفجار
  • سرقت کلی خودرو ( خسارت های ناشی از اقدام به سرقت خودرو هم شامل می شود.)

اکنون می دانیم برای خودرویی که تنها دارای پوشش اصلی بیمه بدنه ایران است و دچار حادثه شده است چگونه پرداخت خسارت های بیمه بدنه ایران محاسبه شده است.

بیمه بدنه ایران

کاهش نگرانی هزینه ی خسارات وارده با دانستن میزان تعهدات بیمه گر

 

خساراتی که الزاماً تحت پوشش بیمه بدنه نیستند و در زمان وقوع سوانح در پرداخت خسارت بیمه بدنه ایران محاسبه می گردد :

  • آسیب های وارده در اثر سیل، زلزله و آتشفشان
  • زیان های ناشی از شرکت دادن خودرو در مسابقات اتومبیل رانی یا تست سرعت به خودرو وارد می شود.
  • صدماتی که در اثر حمل مواد غیرمتعارف (اسید، مواد منفجره، مواد محترقه و ... ) با اتومبیل به آن وارد می شود؛ مگر این که خودرو ویژه این مواد باشد.
  • خسارت ناشی از پاشیدن اسید یا رنگ بر روی بدنه خودرو.
  • سرقت جزئی خودرو شامل سرقت لوازم .
  • زیان ناشی از کاهش قیمت خودرو
  • زیان ناشی از توقف خودرو به علت تعمیرات
  • خسارت به بدنه خودرو در خارج از کشور
  • فرو رفتن میخ یا اجسام برنده در بدنه خودرو

 

بیمه بدنه ایران محاسبه

بدانیم چه خساراتی در بیمه بدنه ایران محاسبه می گردد؟

خساراتی که در بالا گفته شد در حالت پوشش اصلی بیمه بدنه ایران محاسبه نمی گردد و مورد تعهد شرکت بیمه گر نیستند، البته بیمه گذار می تواند با پرداخت هزینه ی بیشتر برای هر کدام از آنها، پوشش مربوطه را برای خودر خود فراهم کند. در عین حال باید گفت این مطلب برای بیمه ایران صدق می کند و برای بیمه بدنه ایران محاسبه می شود؛ شرکت های دیگر شرایط خاص خود را دارند.

بدیهی است که در زمان آسیب ناشی از خسارت بایستی به این امر توجه داشت که اتومبیل کدام پوشش را جداگانه دارا می باشد تا در برآورد خسارت بیمه بدنه ایران محاسبه آن به درستی به عمل آید.

 

 

لینک های مفید :

بیمه عمر ایران

pejman بازدید : 37 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

 

پس از جنگ جهانی اول استفاده از خودرو به سرعت رایج شد، خودروهایی که چیزی به نام بیمه بدنه نداشتند و حرکت آنها در جاده ها به شکل هراس انگیزی سریع و خطرناک بود، تا این که در سال 1930 انگلستان قانون ترافیک جاده را وضع کرد.

به موجب این قانون دارندگان خودرو می بایست مسئولیت خسارات مالی و جانی وارده به دیگران را بر عهده می گرفتند؛ در واقع بیمه بدنه متولد شده بود.

 

بیمه بدنه

جبران خسارت های ناشی از تصادفات همواره از دغدغه های رانندگان خودروهای درگیر در حوادث رانندگی بوده است.

 

بیمه بدنه

 

یک نوع از بیمه که صرفاً به جبران خسارت های مالی وارده به خودرو می پردازد، بیمه بدنه است.

شرکت های خصوصی مختلفی بیمه بدنه را ارائه می دهند و در این میان هستند شرکت هایی که با دانش مبتنی بر تجربه، به نیازهای دارندگان خودرو در مواجهه با حوادث رانندگی بهترین پاسخ را می دهند.

در بین شرکت های بیمه ای، شرکت بیمه ایران این نوع بیمه را با شرایط و گزینه های متنوعی ارائه می کند.

خسارت هایی از جمله تصادفات، واژگونی، سرقت، آتش سوزی و حتی جبران هزینه های ناشی از توقف خودرو در پارکینگ یا جبران افت قیمت خودر در تصادفات نیز در بیمه بدنه ایران بیمه نامه های نمایندگی بیمه ایران تهران پیش بینی شده است.

 

شرایط بیمه بدنه

 

برای آنکه خودرویی شرایط لازم جهت اخذ بیمه نامه بدنه داشته باشد، بایستی قابلیت لازم را داشته باشد یعنی:

  1. از سال ساخت خودرو بیش از 10 سال نگذشته باشد.
  2. خودرو توسط کارشناس شرکت بیمه مورد بازدید قرارگیرد.

بیمه بدنه

بازدید کارشناس شرکت بیمه از خودرو قبل از بیمه بدنه.

تبصره: در صورت اصرار دارنده خودرو به بیمه کردن خودروی با عمر بیش از 10 سال، به ازاء هر یک سال 5 درصد به هزینه ی بیمه بدنه افزوده می شود.

امکانات بیشتر

مواردی از قبیل شکسته شدن شیشه اتومبیل، کاهش بهای اتومبیل در اثر تصادف، دفاع از حقوق بیمه‌گذار در مراجع دادگستری و مراجعه به مسئول خسارت، توقف اتومبیل خسارت دیده در مدت تعمیر نیز با دریافت حق‌بیمه اضافی قابل بیمه شدن می‌باشد.

 

 

بیمه بدنه

خودروها سرمایه‌های بشرامروز هستند، برای درک اهمیّت بیمه بدنه باید بدانیم خودروها از طرفی وسیله‌ی ایاب و ذهاب، وسیله‌ی کسب درآمد، اسباب شخصیت اجتماعی و در یک کلام عضو مهمّی از خانواده‌ی انسان هستند.

با این اوصاف منطقی است که انسان این عضو مهم خانواده را بیمه کند، و مهم ترین پوشش بیمه ای که مستقیماً خودرو ما در آن ذینفع است بیمه بدنه ایران است.

 

 

 

دقیق‌تر این‌که در تصادف دو خودرو با هم، بیمه شخص ثالث تنها خسارت وارده به خودرو مقابل (خودرو غیر مقصر) را پرداخت می کند به علاوه‌ی خسارت های جانی هر دو خودرو به جز راننده‌ی مقصر( البته با پوشش اضافه ای راننده ی مقصر نیز مشمول دریافت خسارت جانی می شود).

 می بینیم که خسارت وارده به خودرویی که راننده اش در حادثه‌‌‌ی تصادف مقصر بوده پیش بینی نشده است. در صورتی که بیمه بدنه این خسارت را پوشش می دهد.

بیمه بدنه علاوه بر آن حوادث دیگری که برای خودرو اتفاق بیفتد نیز پوشش می دهد از قبیل:

  • سقوط خودرو
  • سرقت کامل خودرو
  • برخورد خودرو با اشیاء ثابت
  • خسارت های وارده در اثر اقدام به سرقت خودرو
  • خسارت های وارده در اثر حمل خودرو آسیب دیده به محل تعمیر
  • آتش سوزی
  • صاعقه
  • انفجار

 

شرایط تعلق بیمه بدنه به یک خودرو

 

این‌گونه نیست که هر خودرویی را با هر مدل بتوان بیمه بدنه کرد، بلکه باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. خودرو عمر بیش از 10 سال نداشته باشد. مدل 88 به بالا.
  2. خودرو توسط کارشناس بیمه مورد بازدید قرار بگیرد.

البته اگر خودرویی بیش از 10 سال از تولید آن گذشته باشد، و مالک آن قصد بیمه کردن آن را داشته باشد. با نظر کارشناس بیمه بدنه شرکت بیمه، می‌تواند با هر یک سال بیش از 10 سال، 5 درصد حق بیمه اضافه پرداخت کند.

 

 

 

 

 

 

بیمه بدنه خودرو ایران جبران خسارات هایی از قبیل تصادف، آتش سوزی و سرقت است. این جبران خسارت سرنشینان خودروی بیمه شده و اشخاص ثالث را هم شامل می شود. امروزه شاهد رشد تولید خودرو و استفاده فراگیر خودرو در بین مردم هستیم. خودرو یک وسیله کاربردی در بین آحاد جامعه است. از طرفی افزایش خودروها و عدم ایجاد بستر مناسب جهت تردد خودروها و فرهنگ به نسبت ضعیف رانندگان باعث افزایش آمار تصادفات رانندگی در کشورمان شده است.

علاوه بر تصادفات اتفاقات غیرقابل پیش بینی در خصوص خودروها باعث شده است بیمه بدنه خودرو ایران به یک عنصر حیاتی تبدیل شود. بیمه بدنه خودرو از کاربردی ترین بیمه های مورد استفاده رانندگان است. بیمه بدنه خودرو ایران بیمه ای می باشد که خسارت های وارده به خودروی شما را حتی اگر مقصر هم باشید پرداخت می کند.

بیمه بدنه

(بیمه بدنه خودرو ایران)

 

اهمیت بیمه بدنه خودرو ایران

 

بسیاری از خریداران بعد از خرید خودرو فکر می کنند کارشان تمام شده است. اما خریداران باید در وهله ی اول خودروی خود را به بیمه بدنه و شخص ثالث مجهز کنند. از مزایای بیمه بدنه خودروی ایران می توان به قابل استفاده بودن تخفیفات عدم خسارت، قابلیت انتقال بیمه بدنه و تخفیفات به یک خودروی دیگر، پرداخت حق بیمه به صورت قسطی، در صورت سرقت خودرو پرداخت کل مبلغ با کسر فرانشیز و چنانچه پوشش مالی مقصر حادثه جهت جبران خسارت کافی نباشد می توان باقی خسارت را از محل بیمه بدنه دریافت کرد.

بیمه بدنه خودرو ایران شامل پوشش اصلی و پوشش اضافی است. سرقت کلی خودرو، آتش سوزی، صاعقه، انفجار، تصادف، سقوط، واژگونی پوشش اصلی این نوع بیمه نامه را تشکیل می دهند. پوشش های اضافی بیمه بدنه شامل مواردی از قبیل سرقت جزئی لوازم و قطعات خودرو، شکسته شدن شیشه، حوادث طبیعی، هزینه ایاب و ذهاب، نوسانات قیمت، خسارت ناشی از مواد شیمیایی، پرداخت هزینه موقع توقف جهت خودروهای بارکش و اتوکار، پوشش حذف استهلاک، پوشش ترانزیت و پوشش حذف فرانشیز است.

 

لینک های مفید

بیمه عمر ایران

pejman بازدید : 45 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه ایران

 

فرض کنید مقدمات سفری را تدارک دیده اید، پس اندازهای خود را جمع و جور کرده و راهی شده اید.

 در زمانی که با خانواده از زیبایی های طبیعت لذت می برید، به طور کاملاً اتفاقی و پیش بینی نشده! خودرو شما فقط کمی لیز می خورد و به خودروی جلویی برخورد می کنید.

دوندگی های جرثقیل و صافکاری و ... از یک سو و تأمین هزینه ی تعمیرات خودرو از سوی دیگر چند روزی خاطره ی تلخی بر جا می گذارد؛ تازه اگر برای هزینه از دوستی هم پول قرض گرفته اید که دیگرتا مدت ها درگیر می شوید.

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه از نگرانی های شما در زمان تصادف می کاهد

البته شما به هیچ عنوان دچار چنین مشکلاتی نمی شوید؛ نه به خاطر مهارت رانندگی یا دقت بیشتر شما، چون حادثه هیچگاه خبر نمی کند، بلکه به خاطر دوراندیشی تان در خرید بیمه بدنه ایران.

 

پوشش های بیمه بدنه ایران

 

بیمه بدنه ایران

پوشش های بیمه بدنه ایران

وقتی شما برای خودرو خود بیمه نامه بیمه بدنه ایران را تهیه می کنید؛ در واقع امتیازاتی به قرار زیر برای خود فراهم می کنید:

تأمین هزینه خسارات ناشی از تصادفی که شما مقصر حادثه اید، تضمین می شود.

در صورت بروز آتش سوزی در خودرو شما، خسارت ناشی از آتش سوزی را می پردازد.

اگر به خودرو شما دستبرد زده شد، بیمه بدنه ایران جبران می کند.

شکسته شدن شیشه: در صورتی که هزینه ای بیشتر در بیمه نامه پرداخت کرده باشید؛ این خسارت نیز توسط بیمه بدنه ایران جبران می شود.

دفاع از حقوق شما در محاکم قضایی و مراجعه به مسئول پرداخت خسارت: این پوشش نیز با پرداخت مبلغی اضافی در بیمه نامه بیمه بدنه ایران قابل دستیابی است.

جبران توقف خودرو شما در تعمیرگاه: از دغدغه های مهم در هنگام تصادفات مدت زمان توقف خودرو در تعمیرگاه است. این پوشش بیمه ای هم با افزودن مبلغی دیگر به بیمه نامه قابل دسترسی است.

 خودروهایی که  جهت پوشش بیمه بدنه معرفی میگردند باید ازاین قابلیت برخوردار باشند؛ به این معنا که شرکت بیمه بتواند ریسک پذیرش آن را  قبول نماید این امر به دو شکل اثبات می شود:

  1. مدل خودرو: صاحبان خودروهای با بیش از 10 سال قدمت ساخت، باید جهت دریافت بیمه نامه بدنه به ازاء هر یک سال بیشتر، 5درصد اضافه حق بیمه بپردازند.
  2. بازدید کارشناس از خودرو: روش دوم بازدید کارشناس بیمه از خودرو است.

 

 

بیمه بدنه ایران تعهد شرکت بیمه جهت جبران خسارات وارد شده به خودرو می باشد. در این نوع بیمه نامه سه خطر اصلی(حادثه، آتش سوزی، سرقت) به عنوان پوشش اصلی تحت پوشش قرار دارند. بیمه بدنه ایران بیمه ای غیر اجباری می باشد. این نوع بیمه نامه بعد از بیمه شخص ثالث از شهرت خاصی برخوردار است.

متقاضیان می توانند با خرید پوشش های اضافی ریسک سایر حوادث ناخواسته را کاهش دهند. جالب است بدانید که بیمه بدنه تنها مختص به خودرو نیست. این نوع بیمه نامه برای هواپیما، کشنده، کشتی و ... قابل استفاده است.

پوشش حادثه در بیمه بدنه شامل خسارت هایی از قبیل تصادف دو خودرو، برخورد خودرو با جسم متحرک و ثابت، خطر انحراف، واژگونی، سقوط و برخورد جسم دیگر با خودرو می باشد. پوشش آتش سوزی بیمه بدنه شامل خساراتی از قبیل آتش سوزی، صاعقه و انفجار است. پوشش سرقت بیمه بدنه شامل دو حالت کشف شدن و کشف نشدن خودروی سرقت شده می باشد. بنابراین چنانچه خودرو و وسایل اضافی آن کشف نشوند و یا خودروی سرقت شده بدون لوزام آن کشف شده و اگر موقع کشف، خودرو دچار خسارت شود تحت پوشش این نوع بیمه نامه قرار خواهد گرفت.

بیمه بدنه ایران

(بیمه بدنه ایران)

 

 

انواع پوشش های تکمیلی بیمه بدنه ایران

 

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم خطرات دیگری تحت عنوان پوشش تکمیلی در بیمه نامه لحاظ می گردد. برای بهره مندی از پوشش های تکمیلی باید مقدار اندکی مبلغ به قیمت پایه بیمه بدنه اضافه شود. مبلغ اضاقه شده در محاسبه بیمه بدنه ایران لحاظ می گردد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که حق بیمه اضافه شده در مقابل خطرات تحت پوشش بسیار ناچیز است.

از انواع پوشش های تکمیلی بیمه بدنه ایران می توان به سرقت درجا قطعات و لوازم خودرو، شکست شیشه، خسارت در اثر بلایای طبیعی و خسارت ناشی از مواد شیمیایی اشاره کرد. متقاضیان جهت دریافت قیمت بیمه بدنه می توانند از طریق پیامک و تماس تلفنی اقدام فرمایند. 

کدام خسارت‌ها را بیمه بدنه ایران محاسبه می‌کند؟

ابتدا پوشش های بیمه بدنه ایران را بشناسیم تا بعد برسیم به این که چگونه بیمه بدنه ایران محاسبه می‌کند؟

پوشش های اصلی:

  • حوادثی از قبیل برخورد خودرو با اجسام ثابت یا متحرک.
  • سقوط خودرو به پرتگاه (چاله و ...)
  • آتش سوزی یا انفجار یا صاعقه.
  • سرقت کامل خودرو ( اگر در اثر اقدام به سرقت خودرو خسارت هایی به خودرو وارد شود بیمه بدنه ایران محاسبه می‌کند.

حالا دانستیم برای خودروی دارای پوشش اصلی بیمه بدنه به چه شکل پرداخت خسارت های بیمه بدنه ایران محاسبه می‌گردد.

بیمه بدنه ایران

کاهش نگرانی هزینه ی خسارات وارده با دانستن میزان تعهدات بیمه گر

 

خسارت هایی که جزو پوشش ها نیستند و در جریان حوادث توسط بیمه بدنه ایران محاسبه نمی گردد :

  • زیان های ناشی از زلزله، سیل و یا آتشفشان
  • زیان های ناشی از شرکت خودرو در تست سرعت یا مسابقات اتومبیل رانی
  • صدمات حاصل از حمل و جابجایی مواد غیرمتعارف به خودرو وارد می گردد؛ مگر این که خودرو مخصوص این کار باشد.
  • خسارت حاصل از پاشیده شدن اسید یا رنگ بر بدنه اتومبیل.
  • دستبرد جزئی خودرو از قبیل سرقت لوازم .
  • زیان ناشی از افت قیمت خودرو
  • خسارت های بوجود آمده به دلیل توقف خودرو در تعمیرگاه.
  • خسارت هایی که در خارج از کشور به خودرو وارد می گردد.
  • خسارت ناشی از ضربه میخ یا جسم برنده در بدنه خودرو

 

 

این نوع خسارت ها در پوشش اصلی بیمه بدنه ایران محاسبه نمی گردد و شرکت بیمه گر تعهدی در قبال آنها ندارد، البته مالک خودرو می تواند با اختصاص هزینه ی بیشتر برای هر یک، پوشش آن را برای خودرو خود فراهم کند. با این وجود باید گفت این موضوع برای بیمه ایران صدق می کند و توسط بیمه بدنه ایران محاسبه می شود.

واضح است که در زمان حادثه باید توجه داشته باشیم که اتومبیل کدام پوشش ها را جداگانه دارد تا در برآورد هزینه ها بیمه بدنه ایران محاسبه آن هم انجام شود.

 

 

لینک های مرتبط

بیمه عمر ایران

 

 

pejman بازدید : 22 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش آپارتمان در کرج

 

اگر قصد دارید آگهی فروش آپارتمان در کرج را ثبت کنید گزینه های مختلفی پیش رو دارید. امروزه کاربران و مشاورین املاک این امکان را دارند که با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های مختلف که برخی از آن ها به شکل اختصاصی در زمینه املاک فعالیت می کنند برای آگهی فروش آپارتمان در کرج اقدام نمایند.

 

نکاتی که درباره ثبت آگهی فروش آپارتمان در کرج باید رعایت کرد

آگهی فروش آپارتمان در کرج

آگهی

اگر قصد دارید آگهی فروش آپارتمان در کرج را ثبت کنید گزینه های مختلفی پیش رو دارید. امروزه کاربران و مشاورین املاک این امکان را دارند که با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های مختلف که برخی از آن ها به شکل اختصاصی در زمینه املاک فعالیت می کنند برای آگهی فروش آپارتمان در کرج اقدام نمایند.

 

چه مواردی باید هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در کرج را در نظر داشته باشیم

آگهی فروش آپارتمان در کرج

آگهی

از مهم ترین موارد که هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در کرج باید رعایت کنید این است که آدرس دقیق محله ی و موقعیت جغرافیایی آن را ذکر کنید. به این ترتیب خریداران می توانند با آگاهی کامل دست به انتخاب گزینه مناسب بزنند. درست است که نزدیک بودن به مناطق مرکزی شهر ویژگی های زیادی مانند دسترسی به امکانات مختلف وجود دارد اما برخی از افراد ترجیح می دهند در محلات آرام زندگی کنند.

امکانات رفاهی: یکی دیگر که در هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان در کرج اهمیت دارد دسترسی به امکانات رفاهی است که می توانید در آگهی خود قید کنید به عنوان مثال در دسترس بودن مانند درمانگاه، نانوایی، مغازه میوه فروشی و غیره همچنین دسترسی به خیابان اصلی را هم ذکر کنید.

ورودی و راه پله های عریض نیز می توانند به جذابیت ملک شما کمک کنند زیرا این مکان ها در آپارتمان ها هنگام اسباب کشی از اهمیت ویژه ای دارد و به عنوان یک امتیاز برای ملک شما قلمداد می شود.

از دیگر مواردی که کاربران تمایل دارند در آگهی فروش آپارتمان در کرج مشاهده کنند توضیحات درباره ی وضعیت ایمنی ساختمان همچنین وجود حریم خصوصی، وجود عایق صدا و پنجره های دو جداره و از این قبیل موارد را ذکر کنید. پارکینگ نیز یک گزینه مهم در هنگام ثبت آگهی فروش آپارتمان است.

لینک های مفید:

آگهی املاک خراسان رضوی  
آگهی املاک خراسان شمالی
آگهی املاک خوزستان
آگهی املاک زنجان
آگهی املاک سمنان
pejman بازدید : 36 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش آپارتمان

 

آگهی فروش آپارتمان از طریق اینترنت یا وب سایت های مشاور املاک، ایده ای ساده و مطمئن برای دستیابی به بهترین و زیباترین آپارتمان ها می باشد. میتوان در کمترین زمان ممکن بهترین آپارتمان را انتخاب نموده، و اقدام به رهن یا اجاره آن کرد. بدون این که به بنگاه های مختلف مراجعه نمایید. 

 

آگهی فروش آپارتمان؛ با جدید ترین روش های تبلیغاتی

 

در دنیای مدرنی زندگی می کنیم که دسترسی به هر چیزی ساده است. از این رو بسیاری از مردم دنیا و ایران ترجیح می دهند با مراجعه به آگهی فروش آپارتمان یا مسکن، برای خرید آپارتمان اقدام نمایند. اما چگونه و از چه طریق می توانند به این نوع آگهی ها دست یابند؟ آیا روشی برای این نوع تبلیغات وجود دارد؟

بدون شک یکی از ساده ترین و بهترین راهکارها برای آگهی فروش آپارتمان در عصر حاضر، ساخت وب سایت توسط بنگاه های مشاور املاک است. با داشتن یک وب سایت هر خریداری می تواند به راحتی با یک جستجوی ساده، به بنگاه مورد نظر دست یابد. پس از آن با بررسی نمونه آگهی های فروش آپارتمان، اقدام به انتخاب و خرید ملک مورد نظر خود نماید. 

آگهی فروش آپارتمان

 آگهی فروش آپارتمان از طریق وب سایت

 

ساده ترین راهکار در آگهی فروش آپارتمان برای جستجوی مشتری

 

در زمان های گذشته ساده ترین روش برای تبلیغ یک آپارتمان در بنگاه های املاک، چسباندن یک برگه کوچک از اطلاعات خانه و یا آپارتمان مورد نظر برای فروش، بر روی شیشیه بنگاه بود. در آن تمامی اطلاعات همچون متراژ خانه، اجاره ای، طبقه و واحد آن، میزان رهن و ... به راحتی قید می گردید. 

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر آگهی فروش آپارتمان با روشی ساده تر صورت می پذیرد. تنها با ارسال چند عکس از نمای بیرونی ساختمان و اطلاعات کلی در خصوص میزان متراژ، طبقه، واحد و .. اپارتمان در وب سایت، مشتری به سرعت به آپارتمانی که مد نظر دارد دست می یابد. 

دنیای تکنولوژی منجر شده است تا سرعت عمل فروشنده و خریداری برای به دست آوردن ساختمان مورد نظر افزایش یابد. دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت ظرف نموده و به بنگاه های املاک متخلفی مراجعه نمود. در منزل کافیست چند دقیقا زمان صرف نمایید تا بسیاری از نمونه های آگهی فروش آپارتمان را مشاهده نمایید. پس از آن با انتخاب ساختمان مورد پسند، با مشاور املاک تماس برقرار نموده و قراری برای ملاقات تعیین کنید.

لینک های مفید:

آگهی املاک سیستان و بلوچستان
آگهی املاک فارس
آگهی املاک قزوین
آگهی املاک قم
آگهی املاک کردستان
pejman بازدید : 37 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش املاک

 

آیا شما قصد فروش ملک خود را دارید؟ در حالی که ملک به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه هر انسان در زندگی است افراد باید در این امر دقت بالایی داشته باشند ممکن است برخی افراد به شما پیشنهاد بدهند که بدون مراجعه به مشاور و کارشناس املاک آگهی فروش املاک خود را در اپلیکیشن ها و سایت های مختلف ثبت کنید تا نیاز به پرداخت پورسانت هم نباشد.

آگهی فروش امکلاک یا بهترین روش فروش ملک

آگهی فروش املاک

فروش ملک

آیا شما قصد فروش ملک خود را دارید؟ در حالی که ملک به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه هر انسان در زندگی است افراد باید در این امر دقت بالایی داشته باشند ممکن است برخی افراد به شما پیشنهاد بدهند که بدون مراجعه به مشاور و کارشناس املاک آگهی فروش املاک خود را در اپلیکیشن ها و سایت های مختلف ثبت کنید تا نیاز به پرداخت پورسانت هم نباشد. شاید ساده به نظر برسد اما عدم آگاهی در این راستا باعث بروز مشکلات می شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

نحوه صحیح ثبت آگهی فروش املاک

 

یکی از رایج ترین روش ها که امروزه به افراد پیشنهاد می شود ثبت آگهی فروش املاک در سایت های غیر تخصصی است. با توجه به اینکه افراد بدون تخصص اقدام به این کار کرده اند معمولا آگهی فروش ملک چندان مشتریان مناسبی را جذب نخواهد کرد. با درج آگهی شما این آگهی در آژانس های مختلف مسکن ثبت شده و خریداران به این روش از شما تقاضای تخفیف بیشتر می کنند باعث ایجاد یک رقابت ناسالم خواهید شد. با مراجعه به مشاورین املاک و کارشناسان آگاه در این زمینه آگهی فروش املاک شما به شکل حرفه ای در سایت های تخصصی درج می شود و می توانید ملک خود را با قیمت واقعی آن به فروش برسانید. با قرار دادن آگهی فروش ملک به شکل انحصاری به مشاور املاک حرفه ای می توانید با خیالی آسوده به فروش ملک خود فکر کنید. وجود افراد متخصص و دارای پروانه کسب در این زمینه باعث می شود که آگهی فروش املاک شما در یک وبسایت تخصصی ملک به ثبت برسد و با قیمت واقعی خود به فروش برسد. در این صورت فروشنده درگیری و نگرانی فکری از بابت ضرر و زیان مالی نخواهد داشت و خریدار هم به ملک مطلوب خود خواهد رسید.

لینک های مفید:

آگهی املاک آذربایجان شرقی
آگهی املاک آذربایجان غربی
آگهی املاک اردبیل
آگهی املاک اصفهان
آگهی املاک البرز
pejman بازدید : 39 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش زمین

 

تمامی مشاوران و بنگاه های املاک با ارائه آگهی فروش زمین به مشتری های خود، اطلاعاتی که در مرد زمین نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می دهند. اما باز هم لازم خریدار پیش از اقدام به خرید زمین، برخی تحقیقات حقوقی را در مورد زمین مورد نظر انجام دهد. تا مبادا پس از قرارداد با مشکلات ملکی مواجه شود. 

 

آگهی فروش زمین در بهترین منطقه

 

مردم در هر استانی زمانی که پس انداز مناسبی به دست می آورند، تصمیم به خرید زمین می کنند. به همین دلیل اول به سراغ آگهی فروش زمین میروند تا بسته به مقدار سرمایه ای که دارند، زمین مورد نظر خود را انتخاب کنند. ممکن است برخی به دنبال خرید زمین کشاورزی باشند، برخی دیگر زمین مسکونی مد نظرشان باشد. 

بنگاه های املاک بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که انواع زمین ها را برای مشتری های خود در وب سایت ارائه نموده اند. تا دیگر مردم برای خرید زمین یا انتخاب ان، مجبور نباشند ساعت ها ترافیک های شلوغ شهری یا مسافت طولانی را پشت سر بگذارند. با مراجعه به وب سایت و بازدید از آگهی فروش زمین، زمین مورد نظر خود را انتخاب می کنند. 

آگهی فروش زمین

 آگهی فروش زمین

دسترسی آسان به زمین های مختلف در آگهی فروش زمین

 

زمانی که تصمیم به خرید زمین می گیرید، باید برخی نکات را به خاطر داشته باشید. در ابتدا باید بدانید زمین را به چه منظور انتخاب می کنید. تا زمانی که به بنگاه های مشاور املاک مراجعه می نمایید، زمین مورد نظر خود را برای ایشان تشریح نمایید. تا سریعتر زمین برای شما انتخاب شود. 

برخی از مشتریان پس از این که به سراغ بنگاه های مشاور املاک میروند، تنها به دنبال این هستند که با سرکایه پس اندازی خود زمینی را خریداری نمایند. به این که آگهی فروش زمین در کدام منطقه واقع شده است توجهی نمی نمایند. از این رو پس از خرید زمین با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. 

لازم است حتما پیش از خرید زمین، تمامی بررسی های قانونی آن را انجام دهید. مبادا ملکی که به شما فروخته می شود از نظر قانونی مشکلی داشته باشد. یا این که پیش از شما به شخص دیگری واگذار شده باشد. این موارد را باید پس از انتخاب زمین در آگهی فروش زمین بررسی نمایید. می توانید از مشاور بنگاه نیز برای کسب اطلاعات در خصوص زمین مورد نظر، کمک بگیرید. 

لینک های مفید:

آگهی املاک ایلام
آگهی املاک بوشهر
آگهی املاک تهران
آگهی املاک چهارمحال و بختیاری
آگهی املاک خراسان جنوبی
pejman بازدید : 36 دوشنبه 19 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی فروش زمین در شمال

 

خرید و فروش زمین در شمال مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد در صورتی که تصمیم دارید زمین خود در شمال را بفروشید مطمئنا باید نسبت به ثبت آگهی فروش زمین در شمال اقدام کنید در حال حاضر اپلیکیشن ها و سایت هایی وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد آگهی فروش زمین در شمال را به ثبت برسانند.

 

شرایط آگهی فروش زمین در شمال

آگهی فروش زمین در شمال

فروش زمین

خرید و فروش زمین در شمال مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد در صورتی که تصمیم دارید زمین خود در شمال را بفروشید مطمئنا باید نسبت به ثبت آگهی فروش زمین در شمال اقدام کنید در حال حاضر اپلیکیشن ها و سایت هایی وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد آگهی فروش زمین در شمال را به ثبت برسانند.

 

نکات مهم درباره آگهی فروش زمین در شمال

 

اولین نکته ای که درباره ی آگهی فروش زمین در شمال باید رعایت کنید توضیح کاربری زمین است. هنگام ثبت آگهی باید توضیح دهید که زمین مورد نظر مسکونی، تجاری یا توریستی و کشاورزی است. نکته بعد که باید درباره ی آن دقت کنید اندازه ی دقیق متراژ زمین و عرض آن است. در صورتی که زمین مسکونی باشد باید فاصله ی آن تا خیابان اصلی را قید کنید.

یکی دیگر از مواردی که هنگام ثبت آگهی فروش زمین در شمال مهم است فاصله ی زمین مورد نظر تا دریا است. از دیگر موارد مهم که معمولا مشتریان تمایل دارند بدانند محل قرار گیری زمین است در صورتی که زمین مورد نظر در شهرک واقع شده است قید کنید.

از دیگر موارد مهم در رابطه با آگهی فروش زمین در شمال که می توانیم به آن اشاره کنیم وضعیت سند زمین مورد نظر و موقعیت جغرافیایی آن است. با توجه به نوسانات اقتصادی در سال های اخیر بیشتر افراد تمایل دارند که در مواردی مانند خرید و فروش زمین سرمایه گذاری کنند. در ارتباط با قیمت زمین می توانید به کارشناس مراجعه کنید و با توجه به موقعیت کاربری و امکان ساخت و ساز قیمت زمین مشخص می شود. از درج اطلاعات غیر واقعی در هنگام ثبت آگهی فروش زمین در شمال بپرهیزید مزایا د و ویژگی های ملک مورد نظر را به شکل واقعی بیان کنید می توانید در هنگام ثبت آگهی تصویر زمین مورد نظر را ارائه کنید.

لینک های مفید:

معاوضه خودرو با آپارتمان در تهران
معاوضه ملک با ماشین در تهران
معاوضه ویلا با خودرو
معاوضه خودرو با ملک در شمال
معاوضه خودرو با آپارتمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 1,162